Drag - Vlts
Gyorsulsi versenyeken nagyon fontos a megfelelõ idõben trtnõ vlts! Prblj meg mindig azelõtt vltani, mielott a RPM mrõn a mutat elrn a piros szintet. Ha sikerl jl vltani, akkor a jtk Style pontokkal honorlja a manõvert. A korai vlts legalbb olyan rossz, mint a ksõn trtnõ, a legidelisabb a Good Shift illetve a Perfect Shift, ha vgig gy vltunk akkor szinte biztos a gyõzelem!
Drag - Elõzs
A gyorsulsi versenyeken elengedhetetlen a j vlts, amit mr feljebb ecseteltem. De a plyn mg sok ms nehzsggel is meg kel kzdennk. Az ellenfelek nagyon intelligensek, s hajlamosak egy msik autnak, vagy egy tereptrgynak nekilkni. Ha elõzni prblsz akkor nagyon fontos a szlrnyk, minl hosszabb ideig vagy rnykban annl tbb Style pontot kapsz. Elõzsnl gyelni kell a forgalomra, ezrt tancsos mindig a jobb oldali svokban prblkozni. Mielõtt nekiltnnk a manõvernek bizonyosodjunk meg rla, hogy nincs-e akadly a plyn.
Drag - Csak ne olyan hevesen!
Drag mdban nagyon oda kell figyelni a motor hõmrskletre, mert bizony hajlamos elrobbanni. Elõszr is mindig vltsunk, mert pr msodperc a maximlis fordulaton, s bumm! Aztn az utols sebessgben lehetnek mg gondok a motor hõmrskletvel, amit gy lehet kikszblni, ha a nitro-t nem a vgn nyomjtok el.
Drift
Nekem a Drift jtkmd volt a kedvencem, mert felrt egy knnyed pihenssel kt verseny kztt. Ez az egyetlen egy jtkmd, ahol egyedl vagy a plyn. A cl, hogy minnl tbbet csszklj, aminek eredmnyekppen pontokat kapsz. Termszetesen itt is az elsõ helyet kell megszerezni, hogy tovbbjuss. rdemes a fehr vonalokon csszni, mert gy sokkal tbb pontot kapsz, mintha simn az t kzepn tennd ugyanezt.
Kanyarokban fk is kell!
Ha azt gondolntok, hogy egyes kanyarokat teljes gzzal, vagy fk nlkl be tudjtok venni, akkor tvedtek. Ha itt nekimsz egy masszvabb tereptrgynak nem pattansz vissza, teht rdemes kicsit lejjebb venni a kakat!
Okosan s biztosan
A Circuit/Sprint/Lap Knockout plykon mindig vannak levgsaok, amiket ltalban rdemes is kihasznlni. Nem csak elõnyhz juthatunk a rvidtsekkel, hanem mg plusz Style pont is ti a markunkat.
Msik fontos dolog a nitro, amit csak akkor hasznljunk, ha teljes mrtkben uraljuk a verdnkat, teht inkbb egyenesekben aktivljuk azt a kis pluszt. Emellett rdemes mg tovbb sprolni az N2O-val, mert brmikor jl jhet, gondoljunk csak egy szoros befutra!
Ha mr nagyon irritlnak az ellenfelek, akkor meg lehet prblkozni a kilkskkel, ami ltalban be is jn. Csak az a lnyeg, hogy te legyl htrbb, gy elg egy kicsit megtolni az elõtted lvõ fart s kis szerencsvel kiprdl a szerencstlen:D!
Tuning, tuning, tuning...
A tuningnak nagyon fontos szerepe van ebben a jtkban (ki gondolta volna...:D), ppen ezrt amint megnyertl egy versenyt, az j cuccokat rdemes rgtn upgradelni. Ha pontok szûkben vagy akkor inkbb a teljestmnynvelõ "szerekre" klts, mintsem a vizulis upgradekre!
Style pontok
A Style pontoknak nagyon fontos szerepk van a jtkban, segtsgkkel tudsz fejleszteni. A Style pontok mennyisgt erõsen befolysolja a kocsi kinzete, az n. "Reputation Level". Ahny csillagos a kocsi annyiszorosra fog nõni a verseny vgn megszerzett Style pontok sszege, teht rdemes erre is figyelmet fordtani.
Mirt jr Style pont?
Style pontokkal djaz a jtk, ha:
- levgod a plyt(Circuit/Sprint/KO) - szlrnykban haladsz - ugratsz - kzel msz el egy civil aut mellett - cssztatod a kocsit(Circuit/Sprint/KO) - elsõknt teljestesz egy krt
Optimlis grafika
A jtknak megvannak a maga kis erõforrst zabl effektjei, amit jobb ha kikapcsolunk! Ilyen pldul a Motion Blur, vagy a Glow effekt is. Az optimlis sebessghez ajnlatos mediumra tenni a rszletessget s a Motion Blur-t, illetve a Glow-t kikapcsolni. gy 1024*768-ban is jl fog szaladni a gyengbb gpeken is. |